Indberetning af medlemstal og tilskudsregnskab

Oprettet: 29.01.2021

I skal i år være opmærksom på at det kun er muligt via de personlige kontaktpersonsprofiler. I kan derfor ikke benytte foreningens ”A-nøgle” til at foretage indberetningerne, og skal derfor gøre det via jeres personlige profil.

I skal være opmærksom på:

1. Ved indberetning af lokaletilskud til timebaseret leje, at indberette den korrekte tilskudsberettede timepris. Har i modtaget reducerede regninger i forbindelse med corona-regninger skal den fulde ikke-reducerede timepris indberettes. Husk kvitteringer hvor det tydeligt fremgår at prisen er reduceret.
  2. Ved indberetning af udgifter til rengøring, ved egne og fastleje lokaler, må håndsprit gerne medtages som udgift. Husk kvitteringer på det.

Har du behov for en genopfriskning?
Så tilbyder vi torsdag den 4. februar at du kan deltage i et webinar hvor vi gennemgår de forskellige skemaer og give lidt tips og tricks til årets indberetninger.
Tilmelding via foreningsportalens kurser og events.

Nu i alligevel…
… er på portalen, bedes I alle sikre at jeres stamoplysninger er fyldestgørende, og at i står oplistet med jeres aktiviteter.
Vi oplever en voksende trafik til portalen, og vil gerne sammen med jer kunne tilbyde borgerne det bedst mulige overblik over aktiviteter i Ringkøbing-Skjern Kommune.

Kultur, Natur og Fritid - Ringkøbing-Skjern Kommune

Denne besked er relevant indtil: 01.04.2021