Frist for indberetning udsat 14 dage

Oprettet: 31.03.2021

Vi oplever desværre at en andel af foreningerne på fritidsområdet har udfordringer med at få indberettet inden deadline.
Derfor flyttes deadline 14 dage, hvorfor det er muligt at indberette indtil den 14. april.

Grundet Covid-19, og udfordringerne med Foreningsportalen, de forgangne måneder forlænges fristen for indberetning af regnskab for tilskud, samt medlemsindberetning for fritidsforeninger.

Vi oplevere desværre også enkeltstående udfordringer med at portalen agere uventet. Skulle I opleve dette, skal I ikke fortvivle.
Prøv igen senere, og se om det har ændret sig, virker det fortsat ikke, skal I ikke tøve med at kontakte fritidsafdelingen på fritid@rksk.dk. Hvis I kan vedhæfte et billede eller andet af den eventuelle fejlmeddelse som I får på jeres skærm, vil det være en rigtig stor hjælp for os i forbindelse med udbedringen af fejlen.

Denne besked er relevant indtil: 14.04.2021