Indstil - talenter, ungledere, mønsterbrydere og Mestre

Oprettet: 02.09.2022

Giv jeres dygtige talenter, ungledere og mestre et klap på skulderen

Senest d. 28. september kan I via Foreningsportalen indstille til:

Årets idrætstalent; gives til et ungt idrætstalent under 23 år, der kan udvikle sig til at gøre sig gældende på national og international plan.

Årets Ungleder; gives til en ung ildsjæl under 25 år, der gør en forskel i foreningslivet som leder, træner, instruktør eller i bestyrelsesarbejdet.

Mesterskabsfejring; hylder enkeltpersoner eller hold som har fået medalje ved et nationalt, nordisk eller internationalt mesterskab.

Mønsterbryder; gives til en én ildsjæl der bryder mønstre og finder nye veje socialt, kulturelt, fysisk – én der tør; udvikle, tænke kreativt og i et bredere perspektiv, afprøve ny tiltag og sætte gang i nye projekter, går innovativt foran og gør noget utraditionelt og ekstraordinært, som har positiv afsmittende virkning på andre.

Denne besked er relevant indtil: 29.09.2022