• MOVE ON

Kunne I, i jeres forening være interesserede i at deltage i MOVE ON ?

MOVE ON er et initativ for borgere som har gennemgået et genoptræningsforløb eller lignende hos Sundhedscenter Vest,og ønsker at forsætte de gode motionavaner i en forening.

MOVE ON søger foreninger som vil åbne sig op overfor nye medlemmer og hjælpe dem med fortsat at have en aktiv fritid.

Oprettet: 02.10.2020
  • Talentprisen 2020 - Asbjørn Bøndergaard

Oprettet: 21.08.2020
  • Lokaletilskud under nedlukning

Kære foreninger

Det er jo en helt usædvanlig situation vi er vidne til i disse uger. Det påvirker os alle, og der er mange, der er udfordrede på deres virksomhed og levebrød.
    Dette gælder også foreningslivet, hvor alle aktiviteter nu er lukket ned. Det betyder bl.a., at de faciliteter I, i foreningerne benytter jer af til daglig, er stærkt udfordrede på økonomien. Mange steder er de ansatte blevet midlertidigt afskedigede, men der er stadig en lang række grundudgifter, som skal betales og økonomien er presset.
    Oprettet: 19.03.2020
  • Café møder

Driller Foreningsportalen, stadigvæk lidt?

Så har du mulighed for at komme til Café møde og få lidt hjælp med foreningsportalen.
    Der vil de forskellige dage være medarbejdere fra fritidsområdet tilstede som kan hjælpe med at indberette via foreningsportalen.

I kan enten bare dukke op de forskellige dage, eller tilmelde jer via "Kurser og Events".

Oprettet: 17.02.2020
  • Kultur og Fritidsudvalget har fået præsenteret Foreningsportalen

I forbindelse med Kultur- og Fritidsudvalgets møde den 14. januar 2020, blev den nye foreningsportal præsenteret for udvalget.

Oprettet: 13.01.2020
  • Foreningsområdet får egen platform

Fra februar 2020 vil foreningsområdet i Ringkøbing-Skjern Kommune, få sin egen digitale indgang til afregninger, ansøgninger og bookinger.

Til en begyndelse vil fritidsområdet og de foreninger som får tilskud på baggrund af folkeoplysningsloven blive tilknyttet, på sigt kommer endnu flere områder på systemet.

Oprettet: 05.11.2019