Danmarks Naturfredningsforening / Lokalafdeling Ringkøbing Skjern

VIL DU VÆRE FRIVILLIG OG HJÆLPE MED AT BESKYTTE NATUREN?

Elsker du naturen og ønsker du at hjælpe andre med at leve bæredygtigt? Søger du et fælleskab med naturen i fokus? Hvis du kan svare ja på disse spørgsmål så tøv ikke med at kontakte Morten fra DN Ringkøbing-Skjerns lokalafdeling for at arrangere et uformelt møde, måske på en fin gåtur i et af vores prægtige naturområder tæt på hvor du bor?

Morten Hansen | Bestyrelsesmedlem | MortenH.DN.RKSK@gmail.com | +45 51350560 |

OM DANMARKS NATURFREDNINGSFORENING

Danmarks Naturfredningsforening er Danmarks største grønne organisation med mere end 130.000 medlemmer og 1.500 faste frivillige i vores lokalafdelinger. Vores sag er dybt forankret i et levende medlemsdemokrati, og vi er den eneste forening i Danmark, der kan rejse fredningssager og sikre Danmarks natur for fremtiden.

Men Danmarks Naturfredningsforening er meget mere end naturfredninger. Vi er et fællesskab for alle dem, der ønsker at handle for naturen, miljøet og klimaet. Vi giver inspiration, og gør det nemt selv at gå ud og gøre en forskel.

Vores afdeling taler naturens sag, når det kommer til planer for nye byggerier og veje i naturen, forurenende landbrugsdrift, affaldssortering og affald i naturen, adgang til naturen, bæredygtig transport, energi og klima. Altså alt det, der i kommunen har betydning for natur og miljø.

Afdelingen arbejder også med konkrete projekter som pleje af naturområder, genopretning af gamle stier i landskabet, vilde haver, opsætning af fuglekasser og meget mere.

Afdelingen arrangerer ligeldes ture og andre aktiviteter, som giver dig mulighed for at se foreningens arbejde og opleve naturen sammen med andre med interesse for natur.

Kontaktoplysninger

Danmarks Naturfredningsforening / Lokalafdeling Ringkøbing Skjern

Bundsbækvej 27

6900 Skjern

Tlf.:  51350560

Email:  mortenh.dn.rksk@gmail.com

Hjemmeside:  www.ringkoebing-skjern.dn.dk

CVR nr.:

Aktiviteter

• Interesseorganisation for en mærkesag (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede)
  • Spejder/Outdoor/Fugle (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede)

Det Sker

Tilskudsregnskab

Pulje kr.
Aktivitetstilskud0 kr.
Beregnet lokale tilskud indev. år.0 kr.
Andre tilskud kr.