Ringkøbing og Omegns Motorklub

• Vores klub har mange sportsgrene inden for motorsport: rally, banesport, folkerace, rally cross mv.
  • Vi arrangerer Rally Sprint og DM Rally.
  • Vi holder klubaftener, foredrag, udflugter mm.
  • Vi kan tilbyde dig at være en aktiv del i at arrangere   et Rally Sprint, så du får stor indflydelse i arbejdet omkring motorløbet.
  • Godt kammeratskab og sparring med andre kørere.

For at køre Rally skal man starte med at tage licens til manøvreprøve, hvilket man kan køre i egen personbil. For at køre rally cross/ banesport, skal man tage banelicens (vi er i klubben behjælpelige med at arrangere begge slags prøver).

Er du interesseret i at komme til at køre rally eller rally cross/ banesport så kontakt Hans på mobil 2334 6727 eller mail swollym@yahoo.com

og hvis du er interesseret i at blive medlem af ROMK, så skriv til Stefan Christiansen på sch.romk@hotmail.com

Klubmøderne bliver afholdt i Metals lokaler i Ringkøbing.

Ringkøbing og Omegns Motorklub

Holmegaardsvej 2

6950 Ringkøbing

Tlf.:

Email:  sch.romk@hotmail.com

Hjemmeside:  https://www.facebook.com/ROMK045/?eid=ARBAamb3FiEtc8T4ixNkasHOrwivaANlvBT-Hpk4ysQ6ppYYcVai

CVR nr.:  32905625

• Motorsport (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)

Beregnet lokale tilskud indev. år.7500 kr.