Skjern GF Bokseklub

Skjern Bokseklub er en klub, hvor vi tilbyder motionsboksning for alle. Træningen er baseret på samme træning som kampboksere modtager, men vi slår kun på sandsække (ikke hinanden). Træningen er hård og vi presser deltagerne til at yde deres bedste. Øvelserne er tilrettelagt således at alle kan deltage uanset niveau og alder, men vi har dog en minimumsalder på 15 år (hvis man er yngre skal der deltage en voksen sammen med).

En sæson forløber fra første onsdag i september til april, og vi træner hver onsdag fra 19.00 til 20.30 i multisalen ved Fitness i Skjern kulturcenter. Første gang er gratis.

Skjern GF Bokseklub

Ranunkelvej 1-3

6900 Skjern

Tlf.:  25125084

Email:  harry@xl2p.dk

Hjemmeside:  www.facebook.com/Skjern-Bokseklub

CVR nr.:  30062388

• Boksning/Kampsport/Karate (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)

Beregnet lokale tilskud indev. år.7150,5 kr.