Stadil-Vedersø Idrætsforening

Sommeraktiviteter: Bold og leg aktiviteter for børn i alderen 3 - 10 år. Strart i slutningen af april og slutter med udgangen af juni måned.

Cykelture for børn og voksne 5 mandage i april og maj måned.

Vinteraktiviteter: Badminton i Hallen i Vedersø. Gymnastik for alle aldre i hallerne i Vedersø og gymnastiksalen på Stadil-Vedersø Friskole i Stadil.

Badminton for såvel børn som voksne i Hallerne i Vedersø. Spinning på Vedersø Idrætsefterskole.

Volleyball i hallerne i Vedersø

Fodbold ude for unge (piger og drenge) samt indefodbold i hallerne i Vedersø

Stadil-Vedersø Idrætsforening

Skelmosevej 22

6980 Tim

Tlf.:  40525335

Email:  vagnknudsen48@gmail.com

Hjemmeside:

CVR nr.:  15194715

• Badminton (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Fitness/Styrketræning/Spinning (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Fodbold (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Gymnastik (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Volleyball (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)

Beregnet lokale tilskud indev. år.115846,88 kr.