Vestjyllands Svæveflyveklub

Beskrivelse

Overvejer du at tage et svæveflyver certifikat, så kik ud på svæveflyvepladsen i Ejstrup, hvor du har mulighed for at få en prøvetur, se flyene, pladsen og snakke med piloterne.

Vi flyver næsten hver lørdag og søndag i sommerhalvåret. Du kommer op og flyve med en erfaren pilot i et 2 sædet svævefly.

Du vil få en grundig instruktion i, hvordan et svævefly funger og hvordan flyveturen kommer til at forløbe. Du kan få en dagsmedlemskab som inkludere en flyvetur for 350 kr. Mød blot op på flyvepladsen i løbet af dagen i weekender og tag kontakt til et af klubbens medlemmer, som vil vise vej til startstedet.

Efterfølgende vil instruktøren fortælle dig om, hvordan du kan kommer i gang med svæveflyveuddannelsen og svæveflyvningens mange lyksaligheder og muligheder.

Hvis du efter denne tur, har lyst til at prøve at gå videre med svæveflyvningen, kan du få et prøvemedlemsskab med yderligere 5 ture for 1000,-kr., som du så flyver i de efterfølgende weekender.

For større grupper af interesserede kan vi påtage os at arrangere introduktionsflyvninger efter nærmere aftale.

Kontakt da venligst formanden for nærmere aftale.

Vestjyllands Svæveflyveklub

Højbyvej 14

6900 Skjern

Tlf.:  40376073

Email:  chililund@hotmail.com

Hjemmeside:  svaeveflyvning.dk

CVR nr.:  29707669

• Svæveflyvning (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60))

Kort

Det Sker

Tilskudsregnskab

Pulje kr.
Aktivitetstilskud1690 kr.
Beregnet lokale tilskud indev. år.71250 kr.
Andre tilskud9330 kr.