Ølstrup Gymnastik- & Ungdomsforening

Beskrivelse

ØGU er en klub der drives af en masse frivilligt arbejde, så udover sponsorer og kontingenter, så arbejdes der hele tiden på at tjene penge til klubben.

Vi er årligt i MCH for at servere til Sportsgalla den første lørdag i januar, ligeledes serverer vi til Ringkjøbing Landbobanks generalforsamling og de forskellige arrangementer vi bliver tilbudt.

ØGU samarbejder også med Lem og Højmark omkring banko, de seneste år har overskuddet derfra været meget lavt, men det ser ud til at det er ved at gå den rette vej igen.

Udover at servere til arrangementer tjener ØGU også penge ved at fange kyllinger, sælge gødning og afholdelse af egne arrangementer

Kontaktoplysninger

Ølstrup Gymnastik- & Ungdomsforening

Lervangvej 15

6950 Ringkøbing

Tlf.:  40525163

Email:  sknudsen80@gmail.com

Hjemmeside:  www.olstrupgu.dk

CVR nr.:  20098910

Aktiviteter

• Badminton (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Fodbold (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Gymnastik (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Volleyball (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)

Kort

Det Sker

Tilskudsregnskab

Pulje kr.
Aktivitetstilskud0 kr.
Beregnet lokale tilskud indev. år.0 kr.
Andre tilskud3160 kr.