Vorgod-Barde Motion og Fritid

Foreningensformål:
At styrke og fremme idræt og fritidslivet for Vorgod Barde og omegn.
Foreningens værdigrundlag:
Vorgod-Barde motion og fritid er en dynamisk forening med et bredt udbud af gymnastik, boldspil, motion og spændende kulturelle oplevelser for alle.

Vi bygger på:
Godt samvær og fællesskab.
Respekt og forankring af de tidligere foreninger KFUM og GIF' s traditioner og historier.
Frivillige kræfter.
Dygtige og engagerede nøglepersoner.
Gode og spændende aktiviteter og arrangementer.

Vi lægger vægt på:
Foreningslivet er præget af en god omgangstone og tolerance.
En attraktiv ungdomsafdeling inden for motion.
Vi har et højt informationsniveau, med åbenhed og mulighed for indflydelse.
Det skal være attraktivt at være instruktør / træner i foreningen gennem uddannelsestilbud.
Vi skal have en væsentlig samlende rolle i lokalsamfundet. At det er sjovt at være med.

Kontaktoplysninger

Vorgod-Barde Motion og Fritid

Nørlundvej 1

6920 Videbæk

Tlf.:  41644129

Email:  ToKenneth.Pedersen@hotmail.com

Hjemmeside:  www.VorgodBardeHallen.dk

CVR nr.:  31816289

Aktiviteter

• Cykling/Mountainbike (MTB) (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Fitness/Styrketræning/Spinning (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Fodbold (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Gymnastik (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Håndbold (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Petanque (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Spejder/Outdoor/Fugle (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)

Det Sker

Tilskudsregnskab

Pulje kr.
Aktivitetstilskud0 kr.
Beregnet lokale tilskud indev. år.0 kr.
Andre tilskud kr.