G-faktor

G-faktor er en social  frivillig forening i Ringkøbing.

Vi driver en social genbrugsbutik, hvor du kan være frivillig. Butikken er også et mødested, hvor ung som ældre, kommer til en snak. Genbrugs butikken formål er  støtte G-faktors formål:

• G-House, en ungdomsklub for unge fra 15-25 år. Vi har fast åben torsdag kl.19-21. (altid godt at tjekke FB, hvis nu at vi holder lukket). G-House drives af frivillige og sammen med de unge, som kommer i klubben. Klubben er for alle unge, som har lyst til fællesskab med andre unge.
  • Frivillige, vi har rigtig mange spændende opgaver, så kontakt Lene og hør mere, vi bruger frivllige i allle aldre.

G-faktor

Vester Strandgade 7

6950 Ringkøbing

Tlf.:  20253066

Email:  info@g-faktor.dk

Hjemmeside:  www.g-faktor.dk

CVR nr.:  34409846

• Foreninger til gavn for socialt udsatte (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Værested (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)

• Daglig leder
    Lene Laugesen
    V Strandgade 7
    Ringkøbing
    20253066
  • Formand
    Niels Jørgen Madsen
    Lindevej 8
    Spjald
  • Kasserer
    Lars Thomsen
  • Næstformand
    Heidi Sundgaard

Beregnet lokale tilskud indev. år.0 kr.