Spjald Skytteforening

Brejning Nr. Omme Skytteforening

Skytteforeningens lokaler findes i kælderen ved indgangen til svømmehallen. Vi råder over salonrifler, pistoler og revolvere. Der er altid en instruktør til rådighed så det er muligt for nybegyndere at deltage og lære om både korrekt håndtering og de forskellige skydediscipliner.

Indendørssæsonen strækker sig fra 1. oktober – 1. maj. Vi starter med salonriflerne. Hele året rundt benytter vi terræn- og langdistancebanerne på Ulfborg Skyttecenter. Datoer og tidspunkter mailes til medlemmerne.

Efter aftale kan der arrangeres skydning i kælderen for foreninger, skoler, fødselsdage, polterabends, firmaer og andre grupper.

HUSK… til hver træning skal der minimum medbringes 30,- til en serie patroner med 25 stk.

Kontakt på e-mail: spjaldskytteforening@gmail.com for spørgsmål og arrangementer.

Spjald Skytteforening

Halvejen 5

6971 Spjald

Tlf.:  21247576

Email:  spjaldskytteforening@gmail.com

Hjemmeside:

CVR nr.:  32482015

Beregnet lokale tilskud indev. år.0 kr.