FrivilligVest (Frivilligcenteret i Ringkøbing-Skjern Kommune)

FrivilligVest er dit Frivilligcenter i Ringkøbing-Skjern kommune.

Vi er sat i verden for at hjælpe og synliggøre alt det frivillige arbejde, som hver dag udføres af de mange foreninger og ildsjæle i alle hjørner af Ringkøbing-Skjern kommune.
Vi har en samarbejdsaftale med Ringkøbing-Skjern Kommune og udfører derudover en række opgaver for Socialstyrelsen og forskellige fonde.

Frivilligcentrets åbningstider

Vores kontor, som ligger lige midt i Kulturcenteret i Skjern, er åbent alle hverdage i tidsrummer 09:00 til 13:00.
Du er altid velkommen til at besøge os, og vi giver gerne en kop kaffe/the.
Vi anbefaler dog, at du ringer i forvejen på vores hovednummer 8230 6770, så du ikke risikerer at komme til en låst dør, hvis vi er ude af huset.

Klik her for at læse mere om vores opgaver på www.FrivilligVest.dk

FrivilligVest (Frivilligcenteret i Ringkøbing-Skjern Kommune)

Bredgade 77

694000 Lem St.

Tlf.:  8230 6770

Email:  frivilligvest@frivilligvest.dk

Hjemmeside:  www.frivilligvest.dk

CVR nr.:  38211706

• Foreninger til gavn for socialt udsatte (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Foreningsservice (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Interesseorganisation for en mærkesag (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Selvhjælpsgruppe (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)

Beregnet lokale tilskud indev. år.0 kr.