Spjald Seniorklub

Spjald Seniorklub er en forening hvor de unge er blevet ældre. Gennemsnitsalderen på medlemmerne er +60, men vi vil også gerne have medlemmer der er

yngre. Vi lægger meget vægt på at vore aktiviteter skal have et stort socialt islæt.

Mød bare op! Vi plejer at ha` det ret gemytligt, hvor en kaffepause næsten er det vigtigste.

Om sommeren spiller vi petanque hver tirsdag aften kl 18.30. Det ligger fast. Andre tider, både dag og aften, må gerne bruges. Vi har selv kaffe med.

Krocketspillerne spiller hele året når vejret er til det, men de efterlyser nye hold, der vil begynde at spille krocket. Hvis i har lyst, så kom frit frem.

Om vinteren plejer vi at spille bowls og indendørs petanque i hallen hver torsdag kl 8,30 med efter følgende formiddagskaffe - hygge.

Fra midten af september indtil påske er der gymnastik hver mandag kl 8.45 i Skolens Gymnastiksal. Der er mulighed for en kop kaffe bagefter.

I sommerhalvåret, fra påske til efterårsferien, er der cykel- og gåture hver onsdag kl 9 fra Hallen.

Spjald Seniorklub

Havrevænget 8

6971 Spjald

Tlf.:  20673854

Email:  sko@os.dk

Hjemmeside:  Spjald UF

CVR nr.:  30248546

• Cykling/Mountainbike (MTB) (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Gangsport (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Gymnastik (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Krocket/Krolf (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Kunst/Keramik/Maling/Tekstil/Nørkle/Strikke/frimærke (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Petanque (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)

Beregnet lokale tilskud indev. år.25593 kr.