Vejledninger til benyttelsen af foreningsportalen

Når I første gang skal logge på foreningsportalen.rksk.dk er der nogle ting som I som forening skal udfylde.

Nedenfor finder I en videovejledning på hvad der er nødvendigt at lave af opsætninger, inden I som forening kan begynde at benytte foreningsportalen.

I kan også downloade eller udskrive guiden her
Vejledning til opsætning af forening på foreningsportalen

Ansøgninger, indberetninger og regnskabsaflæggelser

- For foreninger som modtager tilskud efter folkeoplysningsloven

I videoen nedenfor gennemgåes det hvordan I som forening skal udfylde og indsende jeres indberetninger til Ringkøbing-Skjern Kommune igennem foreningsportalen.

I kan også finde vejledninger til det enkelte tilskud her og downloade eller printe dem ud.

Vejledning om medlemsindberetning
Vejledning til indberetning af timebaseret lokale leje
Vejledning til indberetning af udgifter til egne lokaler eller klubhuse
Vejledning til indberetning af udgifter til lokaler som foreningen lejer fast, og har en lejekontrakt på.
Vejledning til indberetning af udgifter i forbindelse med lejr for uniformerede korps
Vejledning til indberetning af udgifter i forbindelse med foreningsfitness med fleksible åbningstider